JAK ZAMAWIAĆ - KROK PO KROKU


1. Jak mam znaleźć interesujący mnie produkt?

Wpisz poszukiwaną nazwę do wyszukiwarki lub skorzystaj z kategorii po lewej stronie ekranu. Jeżeli znasz producenta, wybierz jego nazwę, znajdujące się po lewej stronie ekranu, pod „Kategorie”.
2. Jak dodać produkt do koszyka?Aby dodać produkt do koszyka użyj przycisku: 

Ilość produktów znajdujących się w koszyku oraz ich wartość jest zawsze widoczna w prawym górnym rogu stronyW dowolnym momencie zakupów możesz kliknąć na "Realizuj zamówienie"

Zostaniesz wówczas przeniesiony do koszyka w pełnej wersji. Tam będziesz mógł korygować swoje zamówienie: zmienić ilość zamawianych pozycji (za pomocą przycisków + bądź ˗), usunąć wybrane pozycje lub przenieść je do schowka.

Jeżeli chcesz dodać kolejne pozycje do koszyka, kliknij przycisk "kontynuuj zakupy” lub po prostu wybierz interesującą Cię kategorie z lewej strony ekranu.
Jeśli chcesz kontynuować składanie zamówienia, zjedz kursorem nieco niżej. 

Etap 2. Konto

A) Jeśli posiadasz konto na naszej stronie wystarczy wybrać opcje "kliknij tutaj" pod zapytaniem "Już zarejestrowany?", następnie podać swój email oraz hasło
B)Jeśli jesteś nowym klientem i chcesz dokonać szybkich i jednorazowych zakupów wybierz opcje "Zakupy jako gość", następnie podaj swoje dane osobowe na które zostanie nadana przesyłka i potwierdź przyciskiem "zapisz"C) Jeśli jesteś nowym klientem i chcesz założyć konto dzięki któremu będziesz miał ułatwiony dostęp do zakupów, będziesz mógł wybrać osobny adres do rozliczeń i przesyłki oraz mieć spersonalizowany i bezpieczny dostęp do konta, wybierz opcje "Stwórz konto"

Etap 3. Metody dostaw

Na tym etapie możesz wybrać metodę dostawy zakupów Mapa przedstawia zasięg poszczególnych stref naszego transportu firmowego. Cennik podany jest poniżej mapy

Wybieramy opcję dostawy poprzez kliknięcie w kółko    

Etap 4. Płatność

W etapie 4 masz do wyboru 2 rodzaje płatności:


- Przelewem na konto - ta metoda płatności gwarantuję najtańszą przesyłkę.
- Przelewy 24 - realizacja płatności za pomocą bezpiecznego systemu chronionego kodowaniem SSL 128bit. Pieniądze trafiają do nas w kilka sekund po zrealizowaniu transakcji. Od tej chwili większość towarów wysyłamy w ciągu 24h (szczegóły w opisie produktu). System ten obsługuję płatności banków: Bank BGŻ, Bank Millennium, Bank Nordea, Bank Ochrony Środowiska, Bank PEKAO S.A., Bank PKO BP (iPKO), Bank PocztowyBank,  SGBBZ WBK - Przelew24, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Euro Bank, Fortis Bank, GetIn Bank, ING Bank Śląski, Invest Bank, Karta płatnicza, Kredyt Bank, Lukas Bank, mBank - mTransfer, MultiBank - MultiTransfer, Płacę z Inteligo, Przelew z BPH, Raiffeisen Bank oraz karty płatniczne PolCard (karty: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, PolCard).W przypadku wybrania metody płatności:
- za pobraniem - zamówienie jest realizowane i należy czekać na przesyłkę.
- płatne przelewem na konto - należy zrealizować przelew na podane dane w banku, na poczcie lub też za pomocą przelewów internetowych. Po otrzymaniu zapłaty przesyłka zostanie wysłana w ciągu 24h.W przypadku płatnośc Przelewy24 należy kliknąć na przycisk:  po czym zostaniemy przekierowani do strony na której należy wybrać system płatności. Po czym zrealizować przelew.
Do poprzedniego etapu zawsze możesz wrócić poprzez wybranie etapu z górnego paska stanu zamówienia. 


1. Czy mogę zmienić lub usunąć zamówienie?

Aby anulować zamówienie, dodać lub usunąć produkt, musisz skontaktować się z Obsługą Klienta pod nr. 665 964 464 lub (22) 258 24 03 lub sklep@ehydraulika.pl


2. Czy produkty z koszyka nie zginą po wylogowaniu?

Towary dodane przez Ciebie do koszyka zostaną zachowane - odnajdziesz je tam, kiedy ponownie się zalogujesz.


3. Gdzie mogę sprawdzić moje wcześniejsze zamówienia?

Po zalogowaniu kliknij zakładkę  „Twoje konto” (w prawym, górnym rogu strony), a następnie
Historia

 

ZWROTY

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY


I. Prawo odstąpienia od umowy

1. Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik
i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego
oświadczenia, wysłanego na adres e-mail : sklep@ehydraulika.pl
4. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy , który załączamy poniżej:

FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia
od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

6. Zapakowany i zabezpieczony towar należy odesłac razem z wypełnionym podpisanym formularzem zwrotu na adres naszego magazynu: ehydraulika.pl PLATAN MARCIN KRAWCZYCKI , UL. LANGIEWICZA 9A, 05-091 ZĄBKI


7. Adres mailowy, pod którymi można uzyskać niezbędne informacje to: sklep@ehydraulika.pl

8. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.


9. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Informujemy, że w przypadku uszkodzeń zwracanego Towaru, może on stać się bezwartościowy, oznacza to że zmniejszenie wartości rzeczy za jaką ponosicie Państwo odpowiedzialność stanowić będzie 100% zapłaconej przez Państwa ceny.

Ograniczenie prawa do odstąpienia od umowy


Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu umowy:


1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że
po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb- – w przypadku Towarów oferowanych w naszym Sklepie są to grzejniki zamawiane w fabryce na indywidualne zamówienie ze względu na specyficzne podłączenia do instalacji , kolory ; wanny wolnostojące zamawiane u producenta na zamówienie
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić
ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może
nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy
dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji,
prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych
z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy